حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 22 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

اخرین روزای اسفند 94

1394/12/25 3:38
نویسنده : مامان حلما
729 بازدید
اشتراک گذاری

امسالم با همیه خوب بدش داره تموم میشه

خدایا شکرت بابت همه چی امسال شاید در ظاهر سال سختی بود برام

ولی نتیجیه شیرین تر از عسلی داشت برام

من مادر یه فرشته شدم شکرت خدایا

خدایا شکرت بابت تن سالم خودمو عزیزام

خدایا شکرت بابت عشق میون خانوادم 

خدایا شکرت که پدر مادر  و همسر و برادرای مهربونی دارم

خدایا بابت دخترم شکر ممنونم که بهم لطف کردی یه دختر دادی بهم

دوستم خواهرم پناهم تسکین دردام مونسم همه چی شده برام

انقدر دوسم داره بابت خنده هاش نوازشاش

درک عمیقش از من شکرت

عطر این روزای زندگیمون چقدر روح نوازه چقدر بهشتیه

خوشبو تر از بهار بهار زندگیه منه 

رایحه ای که با استشمامش مزه شیرینی بهم میده

ایا بهشت اینجاست 

حلمای من تو حاصل زندگیمی با تو هیچ به بطالت نرفته ام

با تو تمام دنیا یک جا مال من 

امیدوارمممممممممم یک عالمه روزهای

اخر اسفند رو باهام تجربه کنیم سالهای طولانی بسیار

 

ارزوی بهترین ها برا همه

 

در اخر دختر جان واخرین روهای اسفند

 

 

 

 

 

 

حلما دایی علی رضاش

 

عکسهای بالا مربوط به رفتن جشن شکر گذاری اخر سالی دوستای مامان

 

...................................................................................................

اوا دختر خوشمزیه من

دختر باس تو کارای خونه کمک کنه به مامانش والا

 

حلما جون و خونه تکونیمحبت

 

 

    

 

    

    

 

       

خوشبختی یعنی اینکه امسال با حلما بری اسقبال بهار

ماشالله بهت دختر نازم

 

خاله جونیا برا سلامتی عشقم بهش بگین ماشاالله

 

و براش دعا کنید یه صلوات  هم بفرستین

ممنون دوست جونی ها

پسندها (12)

نظرات (11)

اورانوس
25 اسفند 94 13:58
سال خوبی داشته باشین ،همچنین تو حلما کوچولو
مامان حلما
پاسخ
حلما: مرسی اورانوس جونم همچنین عزیزم خوبی راستی بعد تعطیلات میام مشهد به امید خدادعا کن بطلبطمون
محجوب بانو
25 اسفند 94 14:17
به به خانوم باحجاب چه خوشکل شده عقش خاله
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونش
حانیه
25 اسفند 94 17:09
جوووووووووووونم قربونش بلم
مامان حلما
پاسخ
خدا نکنه
.•♥خواهری بلور♥•.
25 اسفند 94 23:51
سلام مامان مهربون با آرزوی تبریک سال خوب برای شما و خانواده محترم
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم همچنین
اورانوس
26 اسفند 94 1:14
ممنون عزیزم ،خوشحال میشیم بیاین شهرمون ...
♥فاطمه معصومه♥
26 اسفند 94 15:08
وایییییییییییییی ماشالله چقدرنازشده گل دخترمون[قلب
مامان مژگان
26 اسفند 94 22:37
سلام عزیزم حلما کوچولو مثل فرشته ها شده😘😘😘 واقعا خونه تکونی با این فسقلی ها چه دنیایی داره☺☺
هلنا
1 فروردین 95 14:37
اااااااااااااااااااااااای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
روشا دهقانیان
11 فروردین 95 14:42
سلام مامنی نی نی بلاگـــــــی.من خیلی خیلی دوست داشتم اینجا وبلاگ داشته باشم ولی نشــد.هی میزد ایمیل نا معتیـــر ولی آرام بلاگ وبلاگ دارم.خووشحال میشیم بهمون سربزنیـــد. اگه هم دوست داشتید لینکتون کنیم!!...!!
مامان سما
18 فروردین 95 20:17
وای من عاشق حلما خوشکلم...😍😙😘😙😘😙😘😙😘😙😙😙😙
مامان مریم
27 اردیبهشت 95 16:13
سلام عزیزم.چه دختر نازی دارید.خدا حفظش کنه.واقعا وب عالی داری من خیلی خوشم اومد.لاااااااایک