حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

پست اخر

1395/1/1 4:14
نویسنده : مامان حلما
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان الان که دارم مینویسم برات تو کنارم خوابی کمتر از  چند ساعت مونده به تحویل سال  1395عشقم بهترین هارو برات میخوام نمیدونی عید با ووووجود شما چقدر جذابترو بهتره دوست دارم نفسم سال نوت مبارک گلم پیشا پیش

این سالم گذشت شما کم کم میخوای اولین بهار زندگیت رو تجربه  کنی فصلی که زمین جون دوباره میگیره زیبا تر از

همیشهمیشه انگار حال همه چی خوبه خوبه 

 با وجودت زندگی من همیشه بهاری قشنگه بهار من عمر من

وای که از هیجان تحویل سال کنارت وتجربیه اون لحظه 

کنار فرشتیه دوست داشتنی مثل شما

تو پوست خودم نمیگنجم

حلمای مامان دوست دارم عاشقتم تو تب عشق تو میسوزم

خدایا در پناه خودت بگیر عشقم وهمیه عزیزانم رومحبتبغل

 

 

این بادی رو هم به عشقت و اولین عیدت با عکس خودت

برات سفارش دادم تا برامون خاطرش سبز ثبت بشه عشقممحبت

 

 

پسندها (9)

نظرات (2)

biiitaaa
5 فروردین 95 13:10
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني
♥فاطمه معصومه♥
5 فروردین 95 13:23
سلام عزیزم عیدتون مبارک