حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

بخشی از عکسهای عید دانه اندر احوالات

1395/1/31 4:13
نویسنده : مامان حلما
990 بازدید
اشتراک گذاری

حلما خانم درست شب عید نه ماهه شد و صاحب دومین مروارید بالای دندون

اول شد

29/12/1394

و7/1/95 سومین مرواریدو25/1/95 چهارمین و

29/1/95پنجمین مروارید

مورواریدهای 4و5 رو تو مشهد امام رضا(ع)بهش داد

در 9ماه 5روزگی دست دسی کردن 

در 9ماه8روزگی کاملا  چهار دست پا رفتن رو با مهارت انجام میداد

از 7ماه 27روزگی مامان بابا میگفت ولی الان قشنگ به مامان بابا

بابا بزرگهاش میگه بابا و وقتی میخواد از دست من فرار کنه هم بابا شو

همش صدا میزنه

توتاریخ25/1/95 یاد گرفت بهش میگم بوسم کن بوس میکنه گاهی هم

چهار دست پا ار اون دورا میاد من یا باباشو بوس میکنه میره یا وقتی

تو بغلمه یک دفعه بوسم میکنه بدون اینکه بهش بگم

خلاصه دلبری شده برا خودش

 

     

اینم 7سین خونیه ما

اینم عیدی های که به کوچولوهای فامیل میدادیم

اینم یه سلفی از گل دخترو

حلما 7سین خونه مامان جونش

7سین خونه عموم عموی بزرگم

اینم خونه مامان جون بابا 

اینم بهترین پدر شوهر دنیا انشالله تنش سلامت باشه همیشه با نوه ها

علی جون حلما جونم مهرسا گلی درسا خانم  

         

اینجا هم اولین روز عید خونه مامانم

6فروردین تولد داداش کوچیکم محمد مهدی گلم

حلما خانم بابایی جونش

 

خسته شدم ادامه عکسها رو بعدا میزام

ممنون از همیه دوستای گلم که بهم سر میزنن

حلما خانم خیلی شیطون شده

وقت منم خیلی کم وگرنه من بی معرفت نیستم

یاد تک تکتون هستم هم شاغل شدم هم بچه داری سخت شده

همه چی یه عالمه بوس قلب برا تک تکتون جبران میکنم حتما

 

پسندها (9)

نظرات (7)

اورانوس
31 فروردین 95 11:55
چه خوب که اومدین ،دلم تنگ شده بود ...
مامان نازنین جون
31 فروردین 95 16:43
سلام عزیزم. تمام مطالب وبتو خوندم. ماشاالله به دختر کوچولوی نازت. با اجازت شمارو لینک کردم.
♥من♥
1 اردیبهشت 95 0:58
سلام به به حسابی گل دختری شده ناز گلمون برا خودش...ان شاالله همیشه سالم وسلامت باشین...کی گفته بی معرفتین برم بزنمش هاااااااااا؟
♡ نسیم جون ♡
4 اردیبهشت 95 16:25
دوست محترم سلام افرادی در کنار شما وبلاگ میسازند که قصد سرکار گذاشتن شما و افراد دیگر را در نی نی وبلاگ دارند و با گذاشتن عکس های دیگران،تظاهر به مهربانی میکنند. تا کنون خیییییییییلی از وبلاگ ها تقلبی شده مثل:کوثر و کهرزاد،نیکو مامان آرنیکا،ترنم و تیام،کسی که میگفت 4 قلو بارداره... و به تازگی وب زیبا ترین دختر دنیا به آدرس http://prancissparmis.niniweblog.com/ از شما خواهشمندیم با شناسایی این افراد به نی نی وبلاگ کمک بزرگی کنید. با تشکر ( مدیریت وبلاگ من و نی نی )
مامان نفیسه
7 اردیبهشت 95 8:13
عزیزم چ جوراب شلواری خوشکلییییییییییییییییییی
محجوب بانو
12 اردیبهشت 95 10:01
♡ نسیم جون ♡
16 اردیبهشت 95 11:15
سلام واییییییییی چه جیگر شده