حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 22 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

جشن دندونی حلما گلی

1395/2/27 15:14
نویسنده : مامان حلما
3,078 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ۱سلام به همه دوست جونیا گلی های خودم 

بالاخره بعد کلی تاخیر عکسهای جشن دندونی دخترم رو گذاشتم  که کلی براش زحمت کشیده بودم 

والا ولی کلی پیام دریافت کردم که چرا آنقدر خرج کردین چرا آنقدر بریز بپاش کردین برا دندون یه بچه میخواهد به رخ بکشید این حرفها کلییییییییی خندم گرفت با خودم گفتم چه اسراف کاریم من ها واه واه واه  خخخخخ والا باید بگم که اینا همش سلیقه خودم بود چکار کردم من که انقدر مورد خشم شما قرار گرفتم تمام میز حلما حتی استند اسمش هنر دست خودمه والا از گیفت های دندون کوکی ها تزیینات بگیر تا گلها ژله ها تمام این میز حاصل چند روز تلاش وقت خودمه بیشترش هم تو خونه داشتم مثلا یونولیت استند اسم حلما مال کولر گازیم بود گلها رو با ۴ورق مقوا دونه ۲هزار تومنی درست کردم.....من نه اهل ول خرجیم نه اسراف دلم میخواد بهترین هارو برا عشقم درست کنم اونم با عشق علاقه پس تلاش میکنم براش....

هزینه یه بحث هست سلیقه یه چیز شاید یه نفر با ۱۰۰هزار تومن بتونه کاری کنه که یه نفر باید براش ۱ملیون تومن هزینه کنه این بر میگرده به سلیقه هنر ادمها

 

کاش یاد بگیریم قضاوت نکنیم تا خودمون شرمنده نشیم 

نظرات (17)

محجوب بانو
19 اردیبهشت 95 18:00
خیلی شیک و خوشکله انشالله همیشه سلامت باشید بوووووس
مامان حلما
پاسخ
ممنون دوست مهربونم ببوس شما عشق خاله رو نمیدونم چرا نمیدونم برات پیام بزارم بعله عزیزم من قم زندگی میکنم راستی خیلی اومدم وبت ولی نمیدونم چرا پیام هام ثبت نمیشه
سیماخاتون
21 اردیبهشت 95 15:02
اولین مروارید هات مبارک بشه حلمای عزیزم/ مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مامان انیسا
25 اردیبهشت 95 8:22
عزیز خاله اولین مرواریدت مبارک چه جشن دندونی باحالییی جیگر اون خنده های نازت
مامان حلما
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان لیدا
27 اردیبهشت 95 21:53
عزیزم خیییلی همه چیز عالیه آفرین مامان باسلیقه که این همه زحمت کشیدی حلما جونی جوونه زدن مرواریدت مبارک
مامان نفیسه
28 اردیبهشت 95 7:58
عالیییییییییییی شده عافرین! خسته نباشی خونمی
مامان علی آقا
29 اردیبهشت 95 12:57
عزیزم مبارک باشه معلومه کلی هنرمندی آفرین گلم خوش به حال حلما طلا چنین مامان خوش سلیقه ای داره
خواهری بلور
29 اردیبهشت 95 14:42
سلام مامان حلم وبم رو مسدود کردن نمی دونم چرا ؟؟؟
مامان حلما
پاسخ
وای چرا اخه
مامانی
31 اردیبهشت 95 18:48
سلام حلما جون اولین مرواریدت مبارک باشه
♥من♥
1 خرداد 95 0:11
سلاااااااااااااااااااام وای تولدش مبارکان شاالله تا دندونای دیگش...خیلی وقته نیستین دلمون براتون تنگیده بود یه عالمهههههههههههههه خوشحالم که پست گذاشتین منم زیاد نمیتونم بیام...ان شاالله همیشه سالم وخندون وخوش باشین...بیخیال بقیه حرفها شما فقط این یه دخترو دارین دیگه هرچقدر میتونید براش بسازید وجشن بگیرید مامان منم اینطوری بود خخخخ...
بابا حمید
1 خرداد 95 12:28
سلام آبجی گلم جشن دندونی حلما جووون مبارک باشه از طرفم ببوسش این غنچه زیبا را بهمون سر بزنید خوشحال میشیم منتظر حضور سبز شما هستیم ایام به کام موفق باشید
♥فاطمه معصومه♥
1 خرداد 95 15:31
حتما خواهری بلورم تقلبی بود خخخ...اونقدر تقلب تقلب کرد خودشم انداختن بیرون...
عمه ومامانی
3 خرداد 95 14:41
سلام دوست عزیز خیلی قشنگه آفرین به این همه سلیقه،عزیزم ذوق خودتون مهمه نه حرف بقیه به قول معروف در دروازه رو میشه بست دهن مردم رو نمیشه خخخخ،مبارکش باشه امیدوارم همیشه سالم باشه وهمیشه به جشن وشادی از طرف من ببوسش،اگه این بنده حقیر رو قابل دونستید خوشحال میشم به منم سر بزنید ممنونم
مامان گیسو
17 خرداد 95 9:06
سلام به سلامتی عزیزم. افرین به شما مامان باذوق و خوش سلیقه. موافقم که با کمی ذوق و سلیقه بدون خرج زیاد میشه بهترینها رو اماده کرد منم برای تولد 4 سالگی دخترم باز یونولیت استفاده کردم انشالله عروسی حلما خانومی
مهسا مامی رها
2 تیر 95 16:00
تبریک واسه مروارید خوشکل حلما جون..همه چی عالی بود.. مخصوصا گل ها...
مامان محبوبه
19 مرداد 95 11:18
سلام عزیزمممممممممممممم تولدت مبارک خوشگله خالههههه ایشالله 120سالی بشی حلما جونی
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
21 شهریور 95 15:07
عالی
مامان اتوسا
23 بهمن 98 14:01
سلام عزیزم کارت عالی بود منم باید این تدارک و ببینم برای اتوسام همه چی اوکیه فقط عروسک خواهر اسکندرو پیدا نکردم ممنون میشم کمکم کنی