حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

سلام به دختر 7 ماه نیمیه خودم حلما جونم

1394/11/17 20:20
نویسنده : مامان حلما
964 بازدید
اشتراک گذاری

اول ببخشید مامانی که نشده بیام عکساتو بزارم که قول داده بودم

دوم اینکه کارای جدیدتم نشده بنویسم

سوم 12بهمن تولد علی پسر عموی گلت بود که 8ساله شد کلی در گیر کاراش بودم 

حالا یه پست میزارم ازش 

چهارمم اینکه عید داره میادو مامان مشغول کارای عیده

خرید ایناخندونکچشمک

کار مارای خونهبدبوخستهکچلبی حوصلهشاکی که تمومی ندارهشاکی

یکمم نا خوش احوالی که نمیدونم چرا بدنم درد میکنه همش مور مور میشه

در اخر اینکه عاشقم دختریبغلبغلمحبتبغلبغل

 

پسندها (14)

نظرات (4)

اورانوس
17 بهمن 94 8:36
خسته نباشين ،ایشالله زود خوب شین...
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم
محجوب بانو
17 بهمن 94 16:11
سلام عزیزم منتظر عکسهای خوشکل خانوم هستم عزیز دلم انشالله که بدن دردت زود خوب بشه میگم شاید کلسیم بدنت پایین اومده باشه من هم بدن درد داشتم قرص کلسیم خارجی خوردم بهتر شدم
مامان حلما
پاسخ
سلام گلم انشالله اره فکر کنم
.•♥خواهری بلور♥•.
17 بهمن 94 18:46
سلام عزیزم امیدوارم اوضاع خوب باشه
مامان آنیسا
19 بهمن 94 9:28
تا خلوت شدن کارای دور و برتون ما منتظر عکسای جدید حلما جون می مونیم
مامان حلما
پاسخ
عزیزمی گلم چشم