حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

حلما جونم رفته عروسی

1394/7/1 15:26
نویسنده : مامان حلما
808 بازدید
اشتراک گذاری

محبتعروسی پسر عمم وحید اقا تاریخ 28/6/1394

مامانی اول که تازه رسیده بودیم تالار کلی گریه کردی اخه دلت درد میکرد ولی بعدش اروم شدی شیر خوردی خوابیدی عزیز دلم خانم خوشگلم دیگه هم تا اخر عروسی بیدار نشدی حسابی هم کاری کردی دختر گلم البته تا موقع شام عینک

راضیچشمک نمیدونم چرا تا مامان میخواد غذا بخوره شما بیدار میشیخندونکولی اشکالی نداره عزیز دلم مامان همیشه با اغوش باز در هر شرایتی از شما عشق کوچولو استقبال میکنه اخه نمیدونی که چقدر دوست دارم نفسممحبتمحبت

اینم حلما خانم تو عروسی

 

niniweblog.com

 

محبت

پسندها (6)

نظرات (7)

mahyaaa
1 مهر 94 19:55
خدایا چقده ماهی دختر کوچولو حلما مامانش از طرف من یه بوس گنده بکن این نینیو
مامان حلما
پاسخ
مرسی عزیزمچشم میبوسمش
مامان زهره
1 مهر 94 23:27
ای دون حلما جونم چقدر تو نازی ماشاالله عاشقتم خانمی امیدوارم زیر سایه پدرومادرت به 150 سالگی برسی دوستت دارم خوشگلم
مامان حلما
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مریم
5 مهر 94 1:00
ماشالله چقدر ماه شده گل دختر زنده باشه
مامان حلما
پاسخ
مرسی دوست گلم ممنون از محبتت
مامان الناز
13 مهر 94 0:08
ماشالله چقدر نازه عزیزم.بااجازه لینکتون کردم
مامان حلما
پاسخ
مرسی گلم
مامان الناز
14 مهر 94 10:46
مامان حلما امکانش هس بگین مارک پیرهنی که تنه حلما جونی هس چیه؟
مامان حلما
پاسخ
برات تو وبت جواب دادم گلم
مهسا مامی رها
15 مهر 94 10:59
چه دخمل نانازی... ماشا... یه گنده واسه حلما جوووونی
مامان حلما
پاسخ
مرسی عزیزم
کیمیا
9 دی 94 10:25
واااای چه مامان با سلیقه ای هستی عزیزم لباساش خیلی نازه مثل خودش
مامان حلما
پاسخ
ممنون از لطفت دوست مهربون