حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

بدون عنوان

1395/2/7 18:16
نویسنده : مامان حلما
762 بازدید
اشتراک گذاری

سلامدل شکسته

خواستم بگم از ساختن وب تقلبی چی گیرت میاد بیا یه وبلاگ بساز از خودت بگو درد دل کن از روز مرگیت بگو خلاصه خودت باش.

از بس این چیزها رو اینجا دیدم دل زده شدم از اینجا  برای همین هم هست که کمتر از قبل فعالیت  میکنم 

ولی یاد تک تک دوستان عزیزم هستم محبوب بانوی گلم خواهری بلور عاطفه جون اورانوس دختر بابا  مامان علی مردان 

راستی عاطفه جون پیامت رو خوندم خوشحالم که متین حالش خوبه کلی براش دعا میکنم همیشه انشالله رفتی کربلا پات که رسید به کربلا مدیون منی منو دعا نکنی که بعد جور محتاجم یادت نره منو از ته دلت برام دعا کن بگو مارو هم بطلبن

راستی خواهری جون رمز وبت رو عوض کردی قبلی  که دادی باز نمیکنهدل شکستهنگرانمتفکر

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان علی آقا
7 اردیبهشت 95 21:49
سلام عزیزم مگه باز وب تقلبی از آب در اومد ای بابا منم خیلی وب دوست داشتم الان جدیدا خیلی کوتاهی میکنم دیگه مثل قدیم نیست برام
محجوب بانو
12 اردیبهشت 95 10:09
هزارتا بوس برا تو و حلمای عزیزم
مامان حلما
پاسخ
😍😍😍😍😍😘😘😘😘😚😚😚😘😘❤
♥من♥
1 خرداد 95 0:13
ممنون عزیزم که مارو هنوز نفراموشیدیییییییاره متین جون خداروشکر خوب شده هزارتا...حتما همتونو دعاخواهم کرد شمام ماروفراموش نکنید هلماجون رو کلی ببوسید