حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما36 سالگیت مبارک
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

شب قبل از سفر

1394/7/4 6:47
نویسنده : مامان حلما
384 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا جونم چه دختری دارم من محبت

از اونجای که شب های مشهد تو این فصل سرده و شما خیلی کوچمولوی گفتم لباس خیلی گرم برات بردارم این شد که تنت کردم ببینم اندازته که موش موشی شدی ازت عکس گرفتمبوس

بعدشم که از تنت در اوردم اینجوری شدی قه قهه

 

البته مامانی از اونجای که شما قد بلندی هزار ماشالله فکر کنم این لباست فقط بشه تو این سفر تنت کرد اخه همین الانم یه کوچولو برات از قد کوچیکهغمگیندلشکستهگریه

کلا یه عالمه از لباس هات اینجوری شد یا نشد استفاده کنی یا یکی دوبارگریه

به همین دلیل به مامان های که دارن برا فرشته هاشون خرید میکنن میگم لباس کم بخرن تا نی نی دنیا بیاد مناسب خودش بخرن به من که تا الان کلی ضررخرددلشکسته

ولی فدای سرت عشقم برات دنیا رو میخرم خدا بابای مامانی مامانتو نگه داره که با اون همه زحمتی که برا سیسمونیت کشیدن هنوزم به هر مناسبتی کلی لباس چیزای دیگه میخرن برات یه روز عکسا مناسبتاشو برات میزارم مثلا روز دختر ماه گردات نمایشگاه سفر کوچولو هر دفعه برات یه چیزی خریدن که تو یه پست سر فرصت مینویسم برات البته اگه بزاری عشقممحبت

 

پسندها (15)

نظرات (6)

پگاه
4 مهر 94 8:59
مژده مژده مژده 📢📢📢📢📢📢📢 كلكسيوني از به روز ترين و شيكترين لباسهاي بچه گانه براي فرزندان نازنين و شيك پوش شما لباسهاي مجلسي دخترانه / پسرانه/ نوزادي ستهاي خوشگل دخترانه/ پسرانه/ نوزادي لباس مناسب براي انواع تم هاي تولد شلوار / لگ / تايت /و جوراب شلواريهاي بسيار شيك كفش مجلسي / اسپورتي / كتوني / بوت دامنهاي رنگي رنگي و تور تور ستهاي بافتني نوزادي در انواع و مدلهاي زيبا مناسب آتليه كاپشن / سوشرت / پالتو/ كلاه تاپ/ بلوز/ لباس راحتي/ لباس خواب و در نهايت تمامي آن چيزهايي كه آرزويش را داشتيد 👸 دوستان اين شماره من تو تلگرامه بهم پي ام بدين تا تو گروهم ادتون كنم ٠٩٣٠٩٢٣٥١٨٥ پيشنهاد ميدم اين فرصت بينظير رو از دست نديد🏃🏃🏃🏃🏃🏃 و يك تقاضاي كوچكي كه از شما دارم 🙏 خواهشا تا تكميل ظرفيت گروه تحمل و شكيبايي نماييد از همكاري شما صميمانه سپاسگزارم 🙇 ادمين گروه پوشاك ♥ بِيبي شيك ♥
پریسا
4 مهر 94 9:54
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامان مریم
5 مهر 94 0:53
عزیزم زنده باشه این گل زیبا
مامان فاطمه
5 مهر 94 5:20
سفر بی خطر عزیزم. ایشالله سفر خوب و خوشی رو در کنار جوجو داشته باشید
مامان آنیسا
5 مهر 94 9:52
آره منم واسه آنیسا همین بلا سرم اومد اکثر لباساش واسش کوچیک بود به خاطر همین به همه میگم کم لباس بخرید واسه سیسمونی بذارید بچتون به دنیا بیاد بعد واسش لباس بخرید
مامان عالمه
5 مهر 94 13:59