حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

شیر خوارگان حسینی

1394/7/24 2:14
نویسنده : مامان حلما
568 بازدید
اشتراک گذاری

اولین ماه محرم سفر دخترم پار سال این موقع ها بود که تازه متوجه شده بودم که  خدا بهم  نظرکرده دوباره یه کوچولو بهم داده جز سلامتی عاقبت بخیری چیزی از خدا نخواستم خدایا شکرت که این بار تونستم دخترمو بغل بگیرم 1000بار شکر 1000بار سجده به خاطر داشتن حلما خدایا شکرت که انقدر زود جواب دل شکستمو دادی دخترمو دوباره بهم دادی این بار تونستم تو بغلم بگیرمش  دیگه من من نباشم مادر بشم خدایا دوست دارممحبت

                      niniweblog.com

                                             خدا جونم

 

از ته دلم ازت میخوام به همه کسای که مثل من دلشون بچه میخواد یه کوچولو ناز بزاری تو دامنشون همیه اونای که مسافر کوچولو دارن مسافرشون به موقع صحیح سلامت بغل بگیرن لذتشو ببرن

                      niniweblog.com

دختر گلم حلما خانوم فردا میخواد بره مراسم شیر خوارگان حسینی

مامان جون برای شما یه لباس خوشگل دوخته برای مراسم شیر خوارگان حسینی انشاالله که همیشه در پناه خدا رسول خدا خاندان عزیزش باشی خدمت گذار مجالسشون باشی دخترم 

                   محبت یا ابا عبدالله حسین محبت

                niniweblog.com

 این ایام رو به همه عاشقان ان حضرت ویارانشان تسلیت میگیم.

                           niniweblog.com

پسندها (10)

نظرات (2)

مامان زهره
24 مهر 94 11:17
سلام گلم منهم این اعیاد رو تسلیت میگم امیدوارم به حق این ماه همیشه سلامت باشید وروزهای خوبی در انتظارمون باشه دوستت دارم حلما جونم
مامان حلما
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی از لطفت دوست عزیزمهچنین شما
مامانی گیتا جون
25 مهر 94 9:20
خداحفظش کنه
مامان حلما
پاسخ
مرسی گلم خیلی ممنون که پیشمون اومدی مهربون، خیلی خوشحالم کردی