حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

حلما جون اشک مامان

1394/7/28 3:56
نویسنده : مامان حلما
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی من هنوز در گیر جابجاییم تا مامان جون کاراش تموم بشه

 

اما از امشب

 

اول یه سوال شما هنوز به شب زنده داری هات میخوای ادامه بدی ایا اره عشق مامان میخوای هنوز روشکم مامان بخوابی اخه گناه دارم کمر مامان گناه داره عزیزم ولی خودمم از سختیش گذشته خوشم میاد رو قلبم سرتو میزاری اروم میخوابی عشق منی بخدامحبت

امشب شما اشکمو در اوردی اخه هی بیقراری میکردی منم باهات سر کله میزدم یه دفعه نمیدونم چیشد که دستت لای موهام گره خورد شمام یه دسته موهای مامان تو دستت وای نمیدونم چه علاقه ای داری به مو کندن خلاصه خانومی موهای مامان تو مشتت دستتم گره خورده به موهام حالا نکش کی بکش منم داد شمامم ترسیدی من گریه تو گریه به یه مکافاتی بالاخره خودمو نجات دادم

از دستت خیلی عصبانی بودم سرم در گرفته ولی یه دفعه یه خنده های برام کردی که اشک چشمام یادم رفت از دلم در اوردی اخه چقدر تو ماهی گلمبوسمحبت

 

                                                       Banh bao smiley 031

                                                  

پسندها (8)

نظرات (4)

maman lida
28 مهر 94 13:58
ای جونم چه دخمل نازی خدا حفظش کنه من عاشق عکس های فشن این خانم کوچولوی دامن توری شدم
مامان حلما
پاسخ
فدات گلم
مامان علی مردان
28 مهر 94 15:32
ای جان مامانی طفلی وای چقدر ناز میخوابه این فرشته کوچولو
مامان زهره
28 مهر 94 18:28
ای دون مامانی خوشگل یه کم تحمل کنی همه چیز درست میشه من عاشق دختر نازتم خواهشا باهاش کنار بیا همه چیز درست میشه
مامان حلما
پاسخ
چشم زهره جون پسر گلت خوبه
مامان الناز
30 مهر 94 11:42
مامانی وااااای چه میکنین شما دخترو مادر باهم اشکال نداره کندن موهات الان برات اون کارایه شیرینیه خاصی داره باحلماکوچولوی ماراه بیااذیتش نکنیا
مامان حلما
پاسخ
چشم دوست خوبم بازم به ما سر بزن