حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 36 سال و 1 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

مامانی که 8روزه دخترشو نبوسیده خدایا

1394/8/10 21:07
نویسنده : مامان حلما
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دختر نازم مامان سرما خورده اونم شدید

الان 8روزی هست که تو حسرت بوسیدنت موندمدلشکستهدلشکستهدلشکسته

 

عشق مامان شیرین من دلم لک زده برای بوسیدن روی ماهت انقدرم این روزها شما شیرین شدی حلما جونی که حد نداره هر لحظه دلم برات پر میزنه

دلم میخواد تمام این لحظه هات رو هر ثانیش رو مزه مزه کنم تو ذهنم به خاطر بسپارم خوشحال از بزرگ شدنت دلتنگ از گذر این روزهات کاش میشد هر روز کنار تو بودن رو هزار بار زندگی کرد لذت برد 

دختر من این روزها شما کلی منو غافل گیر میکنی محبت

 

مامانی بابای ابراهیم دایی مهدی چند روز قبل از عاشورا رفتن کربلا خوش به سعادتشون امسال هم امام حسین طلبیده قسمتشون شد که برن خدا رو شکر

 

محبت

ما هم رفتیم خونه مامانی موندیم هم مامان جون تنها نباشه هم مامان شبها که بابا محمد میره هیئت تنها نباشیم 

 

 

خلاصه صبح روز عاشورا که شما از خواب بیدار شدی مامان جون بغلت کرد وقتی نشستی رو پاش یه حرکت جدید یاد گرفته بودی اونم اینکه انگاری اسب سوار شدی پیتکو پیتیکو میکنی انقدرم ذوق میکنی میخندی که حد نداره عزیزم پاهتو میزنی زمین عقب جلو میپری عاشق این حرکتتمخندونکمحبتبوسبغلبغلبغلبوس

 

یه کار دیگه هم لبهاتو رو هم میزاری با دهن بسته از خودت صدا در میاری انگار داری حرف میزنی ادم میخواد بخورتت ممممممممممم میگیبوسبغل

 

فکر کنم زودی میخوای بگی مامان فرشته منراضیجشن

                               

یه کار دیگه هم که دور خودت میچرخی از پهلو به اون پهلو میشی اینم یه سری عکساش

 

 

 

 

در حال چرخشخندونکچشمک

 

ادامه میده

 

 

بازمچشمک

 

تا کاملا بر عکس بشه محبت

خودتم تعجب کردی عشقم حلمای ناز مامانچشمک

 

                                           

حالا 8روزه من نتونستم شما رو ببوسم با این همه دلبریگریهگریهقهرقهر                                دلشکستهRabbit 3 smiley 001دلشکسته

پسندها (16)

نظرات (8)

مامان دو تا فرشته ناز
11 آبان 94 2:38
سلام خوشگل خاله. حلمای عزیز. وبلاگتون عالیه.خدا حفظت کنه.
مامان حلما
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خاله جون
آلیز
11 آبان 94 12:03
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامان آنیسا
11 آبان 94 15:01
آخی عزیزم خدا بد نده فصل پاییز که میشه سرماخوردگیها هم شروع میشه باید خیلی مراقب باشی درکت میکنم عزیزم منم وقتایی که سرما میخورم و نمیتونم آنیسا رو بغل کنم و ببوسمش خیلی بهم سخت میگذره ایشالا که زود میگذره و خوب میشی
مامان حلما
پاسخ
بازم با کلی مراقبت اینجوری شدم بدتر که این روزا رو از دست میدم دلم پر میزنه برا بوسیدن دختری خاله جونش مرسی خاله جون که بهمون سر زدی عزیزم
مامان زهره
12 آبان 94 10:06
سلام پرنسس زیبا خدا بد نده امیدوارم هر چه زودتر خوب شی وهمیشه تنت سالم باشه چقدر تو خوردنی شدی نازم خیلی دوستت دارم
مامان حلما
پاسخ
خاله زهره جون
کیان
12 آبان 94 15:02
خاله جون نگران نباشید اگه حلما جون شیر خودتونو می خوره خود به خود در مقابل سرماخوردگی شما واکسینه میشه باخیال راحت بوسش کنید از طرف من هم همینطور
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان الی
12 آبان 94 16:07
عزیز دلم ماشالله به این دختر ناز و دوست داشتنی
مامان حلما
پاسخ
مرسی خانه جون
مامانی بهار
13 آبان 94 17:52
هزار ماشالله چه جگری هستی شما
مامان حلما
پاسخ
مرسی گلم
★ مامان آرنیکآ ★
13 آبان 94 23:32
الهییی عزیز دلم چقددررر نازه این دخمل خیلی از آشنایی با شما و گل دخترت خوشحال شدم عزیزم شما هم لینک شدید بوووووس
مامان حلما
پاسخ
همچنین ممنون خاله جون