حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

دلم بد جور گرفته

1394/8/19 5:26
نویسنده : مامان حلما
513 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی این روزا بد جوری دلم گرفته

این روزا سخت میگذره یا شایدم نمیگذره شکر خدا بازم وجود گرم زیبات

 

هست که دل گرمم کنه البته نه ناشکرم نه نا امید 

اخه من بابایی یه فرشته داریم که به همیه دنیا می ارزه

در پس هر سر بالای یه سر پاینی هست

بعد هر سختی یه راحتی هست اینو میدونم خدای ما بزرگه

خودش مشکل گشای ماستمحبت

دلیل زندگی چشمای نازت نگاه مهربونت

نمیزاره هیچ غمی به عمق قلبم نفوذ

کنه خدایا شکرت که این فرشته رو بهم دادی شکرت خدا

ماشالله به جونت باشه مامان 

الهی از درد غم دور باشی مامان دوست دارممحبت

 

نور زندگیم همیشه باش کنار

 

شادی غمهام

 

چراکه تو دلیل بودن نفس کشیدن منی

 

پسندها (20)

نظرات (8)

محجوب بانو
18 آبان 94 3:08
سلام عزیزم انشالله هر چه زودتر مشکلتون حل بشه خیلی ممنون بابت نظر خیلی خیلی قشنگ و پر از مهرتون بازم پیش ما بیاید، خوشحالمون میکنید
مامان حلما
پاسخ
مرسی گلم خواهش میکنم چشم حتما میام که به زودی روی ماه کوچولوت روببینم
مامانی گیتا جون
18 آبان 94 8:35
همیشه ایام در پناه الطاف حق باشی
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان جون
18 آبان 94 11:04
سلام مامان حلما جون ان شااله هيچ وقت گرد غم و غصه روي چهره شما و خانواده محترم نشينه و هميشه شاد و سلامت باشيد. متشكر از اينكه به وب لاگ پانيا سر زديد. من براي عكس آتليه پانيا دنبال دامني پفي مثل حلما جون كه در پست ثابت گذاشتيد بودم ولي پيدا نكردم.ميشه لطفا بگيد از كجا تهيه كرديد.بازم به وب لاگ پانيا سر بزنيد و نظر بديد. ممنون ميشم.
مامان حسام
18 آبان 94 14:30
آفرین به مامان هنرمند سایه تون کم نشه عزیزم حلما جون خیلی نازه خدا حفظش کنه عکساشم خیلی زیباست افرین مامی
مامان حلما
پاسخ
مرسی گلم شما بهم لطف دارین
مامانی
18 آبان 94 15:46
سلام عزیزم خوش حالم باوبتون آشنا شدم دختری نازی دارین خداحفظش کنه خیلی عکسای قشنگی گرفتی آفرین مامانی
مامان حلما
پاسخ
سلام مامانی جون مرسی دوست مهربون ما هم خوشحال شدیم با شما اشنا شدیم
پارمیس
18 آبان 94 20:30
ایشالا که هیچ وقت غم نبینی عزیزم مگه با داشتن این فرشته ی شیرین میشه غمگین بودد؟؟؟
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله مهربون ایشالله خدا همه نینی هارو برا ماماناشون حفظ کنه نه بخدا اگه حلما نبود فکر کنم اصلا نمی تونستم دوم بیارم واقعا با وجودش بد ترین ها بی اهمیت میشه
پارمیس
19 آبان 94 0:46
פֿـاطرہ ماماטּ امیر مهـבے
19 آبان 94 18:36
مامان حلمایی ماشالله به حلمل جونی . حلما جون رو کدوم آتلیه بردی ؟ لباساشم خیلی نازه . راستی سیمونیتونم عالییییییی دست پدر و مادر گلتون درد نکنه . ضمنن مامانم از طرفدارای وبلاگ حلما جون هستن میگن از طرفشون ببوسید دختر گل ما رو بعدشم زود به زود آپ کنید .
مامان حلما
پاسخ
فدای شما دوست مهربونمرسی از پیام پر مهرتونعکسارو خودم گرفتمعکسای اتلیش هنوز اماده نیست چشم میبوسمش سلام مارو هم به مامان گلت برسون چشم تمام تلاشم برا اپ میکنم ولی بچه داری دیگه شمارو لینک کردم امیر مهدی رو هم ببوس گل پسری