حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

بابا جونی مریض شده

1394/9/27 2:03
نویسنده : مامان حلما
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی دختر گلم 

مامانی بابای گلت مریض شده دکتر دستور بستری داده 

لعنت به هرچی آنفلوآنزا ست دلم برا بابای عزیزت پر میزنه

ولی به خاطر شما عزیز دلم نمیتونم پیشش باشم  

برا بابای دعا کن گل قشنگه که زودی خوب بشه عشقم

خدایا خودت کمک کن هرچه زودتر عزیز دلم خوب بشه

خدایا دلم برا دیدن روی ماهش پر میزنه

پسندها (10)

نظرات (4)

اورانوس
27 آذر 94 7:54
الهی همه مريضا شفا بگیرن زودتر....
مامان حلما
پاسخ
الهی امین
مامان سمیرا
27 آذر 94 13:19
انشالله هرچه زودتر خوب بشه
مامان حلما
پاسخ
ممنون
کیان
28 آذر 94 9:37
وای حلما جون تورو خدا مواظب باش شما مریض نشی. بهتر بود مامان و بابا اول پائیز واکسن آنفلانزا میزدند ولی خوب عیب نداره بابایی قویه زودی خوب میشه نگران نباش
مامان حلما
پاسخ
سلام خاله جون چشمممم من زدم ولی بابای نزد گفت من مریض نمیشم انشالله
عمه ومامانی
30 آذر 94 22:16
سلام انشاالله زودترخوب شه بیا پیش شما وحلماجون
مامان حلما
پاسخ
انشالله مرسی خاله جونم