حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

مرکز بهداشت

1394/11/3 11:16
نویسنده : مامان حلما
748 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم مرکز بهداشت امروز همین الان اومدیم3/11 خدارو شکر همه چی خوب بود فقط یکمی کمتر وزن گرفته بودی باید یکمی کوشاتر

باشم تو امر تغذیه موش موش من اخه شما تا ساعت 12 ظهر میخوابی اینطوری یه وعده غذایت رو از دست میدیغمگین

انشالله که دیگه صبحا بیدارت میکنم به به بهت میدمخندونکالبته تا صبح حسابی شیر میخوری ها

البته مامان تغصیر منم هست این روزا اصلا حال روز خوبی ندارم فکر کنم دچار افسردگی پس از زایمان شدم 

ولی اصلا اصلا از شما کم نمیزارما ولی از خودم چرا برا همین میگم شاید شیرم کم رمق شده عصابم روش تاثیر گذاشتهخطا

افسرده کم رمق فقط وجود شماست که حال منو خوب میکنه  درونم اشوبی به پاستخواب آلودغمناکغمناک

انشالله با کمک دکتر و خودم بهتر میشمبغل

خدارو شاکرم به خاطر دخترممحبت

خدایا عزیزانمو برام حفظ  کن محبت

خدایا کمکم کن این بهرانم سپری کنممحبت

در اخرمحتاج دعا های شما دوستانم محبت

پسندها (10)

نظرات (4)

اورانوس
3 بهمن 94 11:49
ایشالا زودتر حالتون خوب شه و بیشتر از اين به حلما گلی برسید تا حسابی بزرگ شه ...
مامان حلما
پاسخ
ممنون انشالله
me
3 بهمن 94 21:51
ایشالله خوب خوب میشین ب حق امام زمان....راستی اپم
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم
مهدیه مامان تبسم
4 بهمن 94 19:27
سلام خدا واستئن نگه داره کوچولوی نازتون رو
مامان حلما
پاسخ
سلام ممنون گلم
محجوب بانو
7 بهمن 94 16:20
سلام عزیزم افسردگی چراااااا؟؟؟ دخمل به این خوشکلیشوهر خوبخانواده ی خوب بخدا خیلی هاآرزوی این چیزها رو دارن اصلا به خودت تلقین نکن افسردگی برا اوایل زایمانه نه الان ماشالله الان دیگه حلما خانومی شده برا خودش دلم میخواد خیلی پر انرژی و سرحال به زندگی و شوهر و دخترت بچسبی عزیزم خیلی خیلی عاشقانه تو الان ستون یه زندگی هستی الان علاوه بد شوهرت یه دخمل کوچولو هم بهت احتیاج داره
مامان حلما
پاسخ
همیه حرفات درسته ولی دست خودم نیست عزیزم بالاخره هر کسی تو زندگی یه مشکلی داره بازم شکر گذار دخترمو شوهرم هستم ولی خواهریییییییییییییییی