حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

7ماهگی عشقممممممممممممممممممممم

1394/11/1 23:59
نویسنده : مامان حلما
969 بازدید
اشتراک گذاری

اهای دنیا دختر من 7 ماهه شدددددددددددددددد

عاشقتم عزیزم

 

 

 

30/10/1394

دخترم 7 ماهه شد تمام بود نبود من 7ماهه تو هوای نفس میکشم

که تو توش نفس میکشی امروز صبح همش منتظر ساعت 9:25

دقیقه صبح بودم که مثل هر ماه چقدر شیرین دلچسبه کنار تو

همچی دلچسبه دنیا زیباست 

خدارو شکر که هستیییییییییییییییییییییییی من وبابای عاشقتیم

 

حالا در باره ماهی که گذشت 6ماهگی

دختر من میتونه راحت بشینه وله باید هواشو داشت چون خسته 

میشه میخواد بخوابه خودشو پرت مکنه

حسابی مامان پرست همش میخواد بغلش کنم اگه بغل هر کی باشه خودشو پرت میکنه تو بغلم اگرم زمین باشه نق میزنه

کمرشو میده بالا میگه بغلم کن حسابی برام میخندی دست پا میزنیعاشقتم ها دلبر شیرینم

کافیه از جلوش رد بشم یا چند دقیقه ای منو نبینه خودشو میکشه

میگم موش بشو موش میشه ماهی بشو ماهی میشه

همچنان عقب عقب میره ولی 29/10

اومد رو 4دست پا اما لرزون ولی حرکتم نمیکنیخندونکمحبتبغل

تو تاب برقیت میتونی وقتی رو حالت خوابه پاشی و بشینیعینک

یه دست پای برا بابات میزنی بیا ببینمحبت

دوست دارم نفسم

این عکسم مطعلق به یه شب زمستونی که با مامانجونت مامان بابایی گلت رفته بودیم بیرون مامانجون خرید داشت رفتیم پاساژ گردی و در اخر مامانجون منیر زحمت کشید مارو شام مهمون کرد همون رامان که 6 ماهگیت رفتیم بودیم 25/10/1394

 

 

در اخر اینکه کلی عکس هست که باید بزارم 

وعکسای با عدد 7 هم بی کیفیت شد دوباره باید برات بگیرمغمگیندلشکسته

 

راستی یه خبر اتفاق خیلی خوبببببببببببببببببببببببببببببب

 

اینکه خدا لطفش رو شامل حال ما کرده

بابای قراره درهای حرم امام حسین  (ع) رو بسازه البته یه بخشی از کاراش با ماست خدایا شکرت که مارو دوست داشتی لطفت رو شامل حالمون کردی

در سمت باب القبله حرم امام حسین(ع)

الهی شکرت خدایا زندگیمون رو حسینی کن یا حسین (ع)

حالا یه پست کامل با عکس اینها میزارممحبت

 

 

پسندها (18)

نظرات (11)

اورانوس
1 بهمن 94 1:56
مبارکه مبارکه ... حلما جونم مبارکه
مامان حلما
پاسخ
ممنون دوست گلم
♡☆♥خواهری بلور♥☆♡
1 بهمن 94 2:57
سلام عزیزم 7 ماهگی حلما جانم مبارک مامان حلما یعنی همسرتون در کار ساختن درهای ضریح و اینا هستند من متوجه نشدم یعنی دقیقا کدوم کارش طلاکوب کردن ؟ قالب درب رو زدن ؟ببخشید پرسیدما آخه جالبه قطعا خیلی برام عزیز هستید حلما دردونه رو ببوسید راستی با اجازه از ایده برای 7 ماهگی اجازه بدید برای ماه های آینده بلور استفاده کنم؟
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم نه گلم کارش ساخت و منبت چوب مبلمان سرویس خوابه کارخونه CNC چوب داره قراره ما کارای CNC نقش نگار روی درب میشه بهدش میره اصفهان برا طلا کوبی کاشان قالب گیری شده اومده پیش ما عزیزمی خواهش میکنم چراکه نه حتما بگیر ازش من یهویی شد شما براش کلاه پیشبندم درست کن خیلی شیک میشه
♡☆♥خواهری بلور♥☆♡
1 بهمن 94 2:58
سلام عزیزم 7 ماهگی حلما جانم مبارک مامان حلما یعنی همسرتون در کار ساختن درهای ضریح و اینا هستند من متوجه نشدم یعنی دقیقا کدوم کارش طلاکوب کردن ؟ قالب درب رو زدن ؟ببخشید پرسیدما آخه جالبه قطعا خیلی برام عزیز هستید حلما دردونه رو ببوسید راستی با اجازه از ایده برای 7 ماهگی اجازه بدید برای ماه های آینده بلور استفاده کنم؟
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم نه گلم کارش ساخت و منبت چوب مبلمان سرویس خوابه کارخونه CNC چوب داره قراره ما کارای CNC نقش نگار روی درب میشه بهدش میره اصفهان برا طلا کوبی کاشان قالب گیری شده اومده پیش ما عزیزمی خواهش میکنم چراکه نه حتما بگیر ازش من یهویی شد شما براش کلاه پیشبندم درست کن خیلی شیک میشه
مامان لیدا
1 بهمن 94 13:08
7ماهگیت مبارک باشه شیرین عسل ماشالا به دخملی خوش عکس و مامانی باسلیقه
مامان حلما
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مارال
1 بهمن 94 14:41
عروس خوشگلم آشپزیشم که خوبه معلومهایشالااااا غذاهای خوشمزه واسه فرهام درست کنیفدات شم عسل من
مامان حلما
پاسخ
فدات مارال جون خوبی خواهر بعله به مامانش رفتهایشالله
مامان سونیا
1 بهمن 94 16:17
7 ماهگیت مبارک حلما جونی
مامان حلما
پاسخ
ممممممنون خاله جون مهربون
♥ ᓘـاله میــنا ♥
1 بهمن 94 16:22
سلام مامان حلما جونی هفت ماهگیه فرشتتون مبارک باشهانشالله تولد یک سالگیشبه منم سر بزنید خوشحال میشمسلام گلم ممنون خاله جون مهربون چشم حتما
هلنا
1 بهمن 94 17:19
ای مارال جوون سلاااااااام
هلنا
1 بهمن 94 17:20
مامانی حلما عکسا خیلی ناناس شدن ببوس حلما گلی رو
مامان حلما
پاسخ
ممنون دوستم چشم
مامان نجمه سادات
1 بهمن 94 18:30
اوووووووووووووو7 ماهگیت مبارک حلما خانومی بهتون تبریک میگم چه سعادتی نصیبتون شده
مامان حلما
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون اره واقعا الهی شکر[
من
2 بهمن 94 0:48
ماشالا چه قدر عکسای حلما طلایی قشنگه.تولد هفت ماهگیت مبارک کوچولو ی خوشگل
مامان حلما
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون