حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

یه پست جدید

1394/10/26 23:53
نویسنده : مامان حلما
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

این پست به عشق دوستای گلم مخصوصا محبوب بانو جون گلممحبت

دلتنگتونم دلتنگ دوستای گلی که رفتن مامان توت فرنگی 

خواهری بلور 

عاطفه

.............................دلشکستهدلشکستهدلشکسته

 

عاشقونه دوست دارم دخترممحبت

 

نظرات (13)

محجوب بانو
26 دی 94 2:05
وااای عزیزم خداااااا من هم با دخملی اینکارو میکنم
مامان حلما
پاسخ
فدات گلم اره قشنگ میشه راستی عکسشم بزار زودی ببینیم
اورانوس
26 دی 94 2:07
خوشحال شدم ...
مامان حلما
پاسخ
عزیزی گلم
مامانی
26 دی 94 16:40
خیلی عکسای قشنگی میگیری منم عاشق عکس گرفتنم تا کوچیک بود و هم اندازه حلما کوچولو خیلی راحت بود اما حالا تا ببینه میخوام عکس بگیرم فرار میکنه
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم اره دیگه بچه ها هرچی بزرگتر میشن شیطون ترم میشن
مامان روژینا
27 دی 94 8:41
چه وبلاگ زیباییچه مامان با سلیقه و عکسای خوشگلیخدا حفظش کنه جوجو کوچولو رو
مامان حلما
پاسخ
ممنون شما لطف داری مرسی از دعات
کیمیا
27 دی 94 9:32
ای جاااان چه عکس نازی قربون اون پاهای کوچولوش برم
مامان حلما
پاسخ
خدا نکنه مهربون
مامان فرهام دومادتون
27 دی 94 17:19
ای جاااان عروس خوشگلمعکسا عالی بودن مادر زن
مامان حلما
پاسخ
فدات شم عزیزم دلم تنگه برات خواهر کجای فرهامم چوره ببوس عزیز دلمو تربچه جان دومادتون نام نویسندهفداش شم خاهر بیا یه وب رمزی بساز دیگه گناه داریم ما بخدا جان دلم مادرزن
دختر بابا
28 دی 94 11:40
خاله عااااااااااااااالی مثل همیشه ، آپ شدم خااله جوووونم منتظرم
مامان حلما
پاسخ
ممنون عزیزم چشم
مهسا مامی رها
28 دی 94 15:05
چه عکسای خوشکلیخوش به حال حلما جون با این مامان با ذوقش بعد از اون اتفاق بد تو دنیای نی نی وبلاگ و شوکه شدن همه از کار مامان نیکو.. خوشحالم که دوباره شروع کردی به نوشتن.. ببوس حلما خوشکله رو
مامان حلما
پاسخ
مرسی ممنون اره واقعا شوک بدی بود ادم دیونه زیاده چشم حتما شمام ببوس روی ماه رها جونو
♡☆♥خواهری بلور♥☆♡
28 دی 94 15:53
مامان حلما جانم سلام مامان با سلیقه چقدر حضور شما خوبه پر از حس زندگی ممنون عکس نازی بود ...عزیز دلم راستی اگر مامان فرهام جان اینجا رو می خونه سلام مارالم برگرد دلتنگتیم مامان حلما به حلما خواهری بلور سلام برسونید
مامان حلما
پاسخ
سلام خواهر گلمممممممممم خوبی عزیزم ممنون خیلی خوشحالم کردی برگشتی بهمون سر زدی والا معلوم نیست این مادر شوهر کجاستنمیاد وب بشازه دامادمو ببینم بولور جان چطوره خوبه دلبرکم
مامان نجمه سادات
28 دی 94 17:04
از بس غصه خوردم مردم برای اطمینان به اون ادرس رفتم همه عکسای ارنیکا رو دیدم تا حرف زدن و راه رفتنشکله ام داره سوت می کشه
【p】【a】【r】【y】【a】
28 دی 94 19:49
عالی بود مرسی که بهم سر زدین و نظر دادین
ژینا
29 دی 94 14:25
ای جونم ماشالا به حلما جونم خیلی خوشکله ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه یه سری بیاید پیش ما هم
مامان لیدا
30 دی 94 11:27
ای جووونم چه پاهای خوردنیِ کوشولویی مامانی ببوس دخملی عسلچه رو
مامان حلما
پاسخ
ممنون مهربون چشم گلم