حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

عکسهای که گفته بودم

1394/10/20 1:45
نویسنده : مامان حلما
629 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای که گفته بودم ها 

یادتونه گفتم عشقم دست زد همرو پروند منم همون موقع عکشس رو گرفتم 

اینم گلم هنگام ارتکاب عمل خخخخخخخخخخخخخخخخچشمکخندونک

 

-

 

 

 

اینم چندتا عکس از عکسای عشقم تا بعد

عکسای دیگهبغل

پسندها (17)

نظرات (7)

مامان فرهام و فرناز
20 دی 94 17:04
من فدای دخمل بلا باور کن خیییلی داغونم
مامان حلما
پاسخ
میدونم چی میکشی ولی باید این ادمارو بسپاریم به خدا
اورانوس
20 دی 94 17:14
چقدر با سلیقه و خلاق ...
مامان حلما
پاسخ
فدات عزیزم
مامان مـــــارال
20 دی 94 17:42
عزیزم راستی میدونی اون کامنتو من برای نیکو داده بودم.چون شک کرده بودم بهش.
مامان حلما
پاسخ
واقعاافرین افرین باز شما زرنگتری
هلنا
20 دی 94 18:16
چقدررررررررررررر نایسه منم مثل مارال جووووون داغونم
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم منم همینطور
مامان مژگان
20 دی 94 20:54
سلام چه دخمل نازی دارید .... خدا حفظش کنه . عکساش خیلی خیلی خوشگلن اگه کاره خودتونه خیلی هنرمندید😘😘💖💖💖❤❤❤❤
مامان حلما
پاسخ
سلام عزیزم منون گلم بعله کار خودمه
مامان هانا
26 دی 94 0:53
به به آفررررین چقد با سلیقه و هنرمند ماشالا به خودتون و ماشالا به این عروسک
مامان حلما
پاسخ
ممنون لطف داری گلم مرسی مهربون
【p】【a】【r】【y】【a】
28 دی 94 19:56
اووخیی الهی دورش بگردم خییلی نازه خداحفظش کنه
مامان حلما
پاسخ
ممنون که بهمون سر میزنی خدا نکنه گلم انشاالله