حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما36 سالگیت مبارک
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

عاشقانه های مادری دختری

1394/7/16 3:12
نویسنده : مامان حلما
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان شما الان 3ماه نیم سن داری محبت

 

دوست دارم  کوچولوی من  عاشق دستای کوچیکتم صدای نفسهات نگاهات سر  

 

صدا کردنات گریه هات خوش اخلاقی هات بد اخلاق بودن هات خندهای شیرینت

 

قهقه هات دلیل زندگیم شده گل من 

 

مامانی واقعا نمیدونم چطوری از خدای مهربون تشکر کنم بابت بخشیدن

 

شما به ما خدا جون شکرت خدا جون عاشقتم که بهم اجازه دادی دوباره عاشق

 

بشم عاشق یه فرشته پاک خدایا خیلی مهربونیبغل

 

کوچولوی شب بیدارم  مامان عاشق حرکت دادن دستاته مامانی نمیدونی چه با

 

مزه میشی وقتی دستاتو نگاه میکنی اخه داری میشناسیشون این کارو 2ماه 24

روزت بود شروع کردی الان هم هر چند دقیقه یک بار انجامش میدی

حاصل زندگیم خیلی خوشحالم که شما رو با شیره وجودم بزرگ میکنم عاشق شیر

خوردنتم عسل من از این که منو میشناسی تو عاقوشم اروم میشی غرق لذت میشم

میخوام فریاد بزنم بگم اهای دنیا من یه فرشته دارم که بسیار

عاشقشممممممممممممممممممممممممحبتمحبت

 

مامانی جدیدن انقدر قشنگ ذوق میکنی همشم دلت میخواد بشینی هی سرتو

بلند میکنی دوست داری روی پاهات وایسی اخه بچه جون شما هنوز کوچولوی بده

برات دختی جونم تازه وقتی زیر بغلت رو میگیریم با کمال تعجب متونی قدم بر داریتعجب

فکر کنم زود راه بری عشقمچشمک

دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بی نهایتمحبتمحبتمحبتبغلبوسبوسبوسبغل

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان الهام
16 مهر 94 8:34
هزار ماشالا دخترت خیلی نازه کلی عکساش رو دیدم خصوصا سیسمونی ها خیلی با سلیقه و قشنگ بود مبارکش باشه
مامان حلما
پاسخ
سلام مرسی گلم شما لطف داری انشالله نی نی شمام صحیح سلامت به دنیا بیاد ما هم بیایم عکس هاش رو ببینیم کنار فرزندتون خوشحال سلامت باشین