حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما36 سالگیت مبارک
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

روز جهانی کودک

1394/7/16 11:02
نویسنده : مامان حلما
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

سلام عشق مامان عمر مامان روزت مبارک نفسم جونم عزیزممحبتمحبتبغلبغل

 

خدا جونم شکرت که به من دختر به این ماهی دادی فرشتهمحبت

 

اولین روز کودک بهت تبریک میگم عشقم چه خوبه هستی و من کودکی دارم که

عاشقانه دوسش دارممحبت میتونم عطر تنش رو حس کنم گرمای وجود نازنینت گرمابخش زندگیم شده با وجودت جهان عطر بوی دیگری داره برگ گلم خدارو شاکرمروزی 1000بار بابت داشتنت عزیز  جونم دوست دارم مامان جونم محبت

                                           

                   از طرف بابا جونت هم تبریک عزیزمبوسبوسبغل

پسندها (6)

نظرات (1)

ــــــدلارامــــــ
16 مهر 94 22:28
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین من قراره خاله شم و واسه همین یه وبلاگ واسه فوگولیه تو راهون درست کردم نینیمون و خالش خوش حال میشن به وبلاگ سر بزنین ـــــــــــدلارامــــــــــــ
مامان حلما
پاسخ
سلام مرسی دوست عزیز اشالله نی نی شمام صحیح سلامت به دنیا بیاد