حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 36 سال و 1 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

دختر طلا

1394/7/18 3:39
نویسنده : مامان حلما
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر طلا ناناز بلا عشق مامان مامانی انقدر شیرین عسل شدی هر کی

میبینتت عاشقت میشه نگاهارو به خودت جلب میکنی وقتی میریم بیرون بدون این

نیست که هر کی میبینتت لبخند بهت نزنه خیلی ها دلشون میخواد بغلت کنن یا

باهات بازی میکنن تو مشهد هم تو کالسکت که بودی هی میومدن لوپتو میکشیدن

یا بوست میکردن حتی وقتی خواب بودیخطابعدشم بیدار میشدیخواب آلودشاکیشاکی

دختری این روزا هم کنج کاو شدی هم  شیطون بلا با صدای بلند میخندی قهقه

میزنی کافیه پات به یه چیزی گیر کنه انقدر بهش پا میکوبی خوشت میاد با

خودت بلند بلند حرف میزنی امروز که تو تاب برقیت بودی با اسباب بازهای جلوش بازی میکردی خودت با خودت قهقه میزدی خوشت میومدقه قههبوسوای خدایا من عاشقتم دختری

راستی مامانی یاد گرفتی چرخم میزنی انقد پا میزنی گاهی یه دور دور خودت میزنی یا مخالف جهتی که خوابیده بودی میشی 

عاشق tvدیدنی وسر صدا کردن

عاشق جغجغه هاتی انقدر بهشون میخندی

خیلی هم دوست داری باهات حرف بزنن شما بخندیخندونکچشمکبغل

وای گل دختری اولین باری که باصدای بلند برام قهقه زدی من اولش تعجب کردم جا خوردمو ترسیدم تعجبزبان

نازنینم انقدر دوست دارم که نا ملایمتی های دنیا رنگی نداره

تو تمام دنیای مادرانه من شدی

بوسیدنت بویدنت نگاه کردنت در عاغوش کشیدنت دلچسب ترین کارهای دنیاست

مهبتی سخت شگفت انگیز دوست داشتنی

دلبند کوچک من عاشقانه بی انتها دوست دارم تمام تلاشم برای شما بهترین هاستبغلبغلبوسبوسمحبت

 

اینم یه عکس از کنجکاوی این روزهات البته اینجا مشهده دختر گلم

بگو ببینم ادم به شیر گاز شومینه گیر میده عاشق شومینه خونه مشهد شده بودی خندهخوشمزه

niniweblog.com

پسندها (13)

نظرات (10)

مینا بانو
18 مهر 94 6:30
سلام مهربون حلما جون خیلی خیلی نانازه فدات شم
مامان حلما
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان حلما
18 مهر 94 13:48
ادیبه جون چه کار جالب کردی موفق باشی
مـامـان مـعصومـه
18 مهر 94 14:07
slm azizam , mrc k pishemoon oomadi khoda dokhmal golitoon ro hefz kone ... shomaro link kardam , age mayel boodin maro link konid
مینا بانو
18 مهر 94 18:43
سلام مهربون میخواستم اگه افتخار بدید عضوی از خونه ی بزرگ بانوان طلایی بشید.....اینجا خونه ی سبز خودتونه و زمینه های که خودتون دوست داشته باشید مطلب میزاریم..... که مهمترین نکتش اینه این یک سایت دسته جمعی هستش و همه میتونن از تجربیات همدیگه استفاده کنن با عضو شدن میتونید هم تو سایت و هم در تالار گفتمان مطلب بزارید واز مطالب دیگران استفاده کنید من الان آدرس وبت رو لینک کردم تو هم خونه ی جدیدت رو لینک کن فدات شم
مینا بانو
18 مهر 94 18:44
نیومدی که؟؟؟؟؟ من منتظرتم
مامان نیلوفر
19 مهر 94 8:16
مامان حلما
پاسخ
[گل
مامان نیلوفر
19 مهر 94 8:24
عزیزم دختر خیلی نازی داری خدا حفظش کنه عزیزم اگر با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید
مامان
19 مهر 94 13:08
سلام عزیزم وای ماشالله چقدر نازه حلما خانوم ... مرسی که بهمون سر زدی دوست خوبم
مهرانا
19 مهر 94 14:39
سلام خوشگله آخه این همه چیز تو خونه مجبور بودی بری به شیر گاز شومینه دشت بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان حلما
پاسخ
سلام گلم حلما خانوم دیگه مهرانا جون مرسی که به ما سر زدی دوست خوبم
همراه رایانه
19 مهر 94 18:52
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR