حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 36 سال و 1 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

واکسن 4 ماهگی

1394/8/14 4:13
نویسنده : مامان حلما
646 بازدید
اشتراک گذاری

حلما جونم شما باید پنجشنبه 30 مهز واکسن 4 ماهگیتو میزدی ولی چون شب تاسوعا بود جمعه شنبه تعطیل بود گذاشتیم 1شنبه زدیم که خیالمون راحت باشه مامانی خدارو شکر قد وزنت خوب بودو از همه چی راضی بود خاله پرستاره ولی شما نسبت به ماه قبل کمتر وزن گرفته بودیغمگیندلشکستهتقزیبا نصفگریه

 

ولی شکر خدا اذیت نشدی نیم درجه تب کردی خدا 6ماهگی رو هم به خیر بگذرونهچشمک

 

 

اینجا از مرکز بهداشت اومدیم

 

 

 

اینم جای واکسنتغمگیندلشکستهقهرگریه

 

 

اینم نصف شب شب بیداری من شما که البته من تا صبح بالا سرت بیدار بودم عشقم ولی شما ساعت2:30 خوابیدی فقط برا شیر بیدار شدی

یه قطره خوراکی هم بهت داد خوردی که البته پوف کردی بیرون خاله پرستار دوباره بهت داد واکسن 4ماهگی دوتاس که اولیش اصلا گریه نکردی ولی دومیش چرا یه کوچولو البته خاله برات خیلی خوب زده بگما اینا گذارشات مامان جونه من که دل ندارم ببینم من نبودمسکوت

 

ولی مامان جون میگه دوماهگی غش کردی بمیرم برات من میرم بیرون که نبینم نشنوم ولی با این حال بغض میکنم گریه انقدر از چند روز قبل روز واکسن مامان پریشون میشه که حد نداره عزیز دلممحبت

پسندها (7)

نظرات (2)

Mom Shahnaz
17 آبان 94 17:10
سلام مادر حلما جووووووووووون. خصوصی چک شود.
مامان حلما
پاسخ
مرسی گلم
ژینا
21 آبان 94 23:10
ماشالا به حلمای ناز خیلی خوشکله خدا حفظش کنه الاهی راستی خوش به حال حلما که همچین مامان عکاسی داره به ماهم سر بزنید خوشحال می شیم
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله مهربون چشم حتما میایم