حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مامان حلمامامان حلما، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
بابا حلمابابا حلما، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
شروع وبلاگمشروع وبلاگم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات سیسمونی وتولد حلما جونی

حلما جونی عشقی که بهم هدیه کردی

1394/8/15 3:53
نویسنده : مامان حلما
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان الان که دارم برات مینویسم ساعت 3 نیمه شب شما دقیقا 4 رو نیم ماهه شدی 

 

 

 

     چهار ماه نیم که من به معنی واقعی کلمه

 

                       عاشق شدم

 

     

           شادشدم لبریز از احساس شدممحبت

 

 

 

 

مامانی شما الان سرت رو شونیه مامان خواب نازی یه وقتهای که نمیتونی بخوابی

 

وقتی سرت رو میگیرم بین گردن صورت خودم لالایی میگم سفت بغلت میکنم اروم

 

اروم حرکتت میدم زودی خوابت میبره اروم میشی

 

بعدش یه یه ساعتی روی سینم

 

سرتو میزاری صدای قلبم رو میشنوی میخوابیخوابفرشته

 

خواب فرشته گونهمحبتفرشته

 

 

و اما من هر لحظه بیشتر دوست دارم وقتی تو این حالت میخوابی گرمی نفست

 

صدای دم بازدمت برام مثل شیرین ترین قشنگ ترین موسیقی دنیا میمونه منو رها

 

میکنه از بد زندگی از اسارت زمین چنان غرق عشق میشم که اگه هر لحظه هم

 

سجده شکر بزارم بازم نمی تونم از خدا تشکر کنممحبتخجالتبغل

 

 

 

بدون دختر ماهم  با اومدنت قلبم بزرگ شده محبتبغل

 

تا شاید بتونه عشقی که نسبت بهت

 

دارم تو خودش جا بده 

 

ای کاش احساسم هویدا بود ،

 

در بستر قلبم نمی آسود

 

 

ای کاش احساسم قلم میگشت ،

 

تا در نهایت جمله ای میشد

 

 

یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت

 

، تا معنی احساس من میشد

 

 

 

 

ماشاالله

 

 

بهت گل من چشم بعد ازت دور باشه الهی عشق من     

 

 

جون منی دخترم حلمای من 

                                                              

پسندها (7)

نظرات (5)

Tala
15 آبان 94 4:30
خیلی زیبا ، عاااالی❤
مامان فرهام
15 آبان 94 10:06
ای جاااانم حلما خانومچقدر شما جیگری!!!مامانش اسفند فراموش نشهچشم بد ازت دور باشه خانوم بلوریراستی مامانی لینک شدین دوست داشتین ما رو لینک کنین.و بازم بیاین پیشمون خیییلی خوشحال میشم
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله جونفدای مهربونیات چشم شمام با افتخار لینک شدین
پارمیس
15 آبان 94 16:08
جوونم چقدر ماهه این حلما جوون خیلی خوشحال شدم دیدمش این عروسکمو .. مامانی خوشحالم کردی به وب دخترم اومدی شما هم لینک شدید
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله مهربون
خاله سمانه*عمه سمانه
16 آبان 94 18:17
ای جونم ماشاالله چه فرشته کوچولوی نازیحلما عزیزم عزیز دل خاله امیدوارم تو و خانواده پر مهرت همیشه زیر چتر مهربونی های خدا جون قرار بگیری.....دوست دارم هوارتا
مامان حلما
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحالمون کردی اومدی پیشمون مرسی از دعای قشنگت گلم
مامان ساناز
17 آبان 94 9:51
سلام ماشااله چقدر ناز هستی حلما جان خدا حفظت کنه
مامان حلما
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محببتت